Green Wedding

Dunai hajózás és "downtown"-élmény: Enikő és Péter esküvője

2016. december 09. - Gyógy Cseppke

Enikő és Péter esküvőjéről minden alkalommal a "pontos, előrelátó megtervezés" jut eszembe. Ha angol nyelvterületen lennénk, akkor ezt az esküvőt hívnám tipikusan "downtown wedding"- eseménynek. Budapest legszebb helyeit, történelmi területeit olvasztottuk egybe és mutattuk meg a násznépnek: örök hűséget esküdtünk a Bazlikában, hajóztunk egyet a Dunán és utána ünnepeltünk egy hatalmasat a Gerbeaud-ban. Az ő történetük következik.

ep_0490.jpg

Idén tavasszal ők voltak az első olyan párosom, akikkel az online világ ellenére nem digitálisan, hanem már egyből élőben tudtunk találkozni. Alaposan kikérdeztek mindenről, a munkafolyamataimról, a gondolkodásmódomról, a hozzáállásomról. Valójában egy hivatalos kiválaszti folyamat, vagyis tender kellős közepébe csöppentem, mert ők tényleg az a páros, akik nagyon tudatosak és odafigyelnek a legapróbb részletekre is. A minőség hívei és ez mindig egy annyira más szintre emeli a közös munkát, amitől áradóan lelkes leszek. Talán ezért sikerült éppen nekem megnyerni az ő bizalmukat is. Imádtam a találkozókat velük, szerettem figyelni a tárgyalástechnikájukat, jó érzés volt megismerni a világképüket. Rengeteget tanultam tőlük, ők pedig részletesen ki is faggattak mindenről, hogy biztosra mehessenek a választásukkal. Mint az igazi profik.

A szertartás

ep_0300.jpg

Bátran mondhatom, abszolút az egyházi szertartás volt az esküvő középpontja. Sokat gondolkoztunk rajta, hova és mikor szúrjuk be ezután, vagy ez elé a polgári esküvő részt. Itt több lehetőség is felmerült. Csodálatos helyszínt találtunk volna, pont a Gerbeaud-val szemben az Intercontinental előterében. Tökéletes atmoszféra, hatalmas kristály - vízeséssel, zongorával, világos terekkel. 

ep_0278.jpg

Itt elfértünk volna ennyien, passzolt is volna a többi helyszin nagyvonalúságához, de ha ezt választjuk polgári esküvő helyszínként, akkor a kreatív fotózásra  már nem jutott volna elegendő időnk. Így végül az a döntés született, hogy ezt a részt Enikőék teljesen külön oldja meg,  szűk körben.  Szerintem a vendégeknek nem volt hiányérzete, sok szép élményt kaptak az esküvőn, a templomban és utána a násznépnek szánt programok során. Ezt azért is írom, mert akinek van egyházi esküvője, és a helyszínek közötti ingázás miatt időszűkében lenne, bátran gondolkozzon el ezen a megoldáson! 

A ruha

ep_0463.jpg

Enikő, már az elején jelezte, hogy szerinte ő nagyon nehéz eset és hogyha nem találjuk meg egyből  álmai tökéletes menyasszonyi ruháját, akkor biztosan megyek-e vele többször is próbálni? 

ep_0540.jpg

Itt most nyugodtan bevallhatom: nekem az egyik kedvenc foglalatosságom a menyasszonyi ruhaszalonok látogatása a legjobb barátnővel, anyukával és a menyasszonnyal. Imádom azokat a pillanatokat. 

ep_0427.jpg

Ezért is bólintottam rá azonnal, hogy még szép, hogy megyek. Már akkor tudtam és mosolyogtam magamban, hogy ő is azon menyaszonyok közé fog tartozni, akin minden ruha gyönyörűen áll majd. Nem is tévedtem, mert már az első szalonban megtaláltuk a tökéleteset. Egyszóval: teljes nyugalommal bólintottam és éreztem, hogy  nem ez lesz az órási  szakmai kihívás az életemben.:) Természetesen a kedvenc, véleményem szerint az egyik legprofibb szalonba vittem Enikőt. Jött velünk a testvére és az anyukája is. Már ott megtaláltuk az álomruhát, de mentünk tovább egy másik helyre is. Tudtam, hogy ide felesleges is, de soha nem szoktam lebeszélni a menyasszonyokat a több helyszín lelátogatásról, mert ezek az alkalmak arra is jók, hogy alátámasszuk racionális érvekkel a döntésünket, hogy a másik, előző ruha a tökéletes választás.  

Az esküvő helyszíne

Minden egyes esküvőnél talán ez a rész a legnehezebb, leghosszadalmasabb folyamat.  A megfelelő helyszín a legfontosabb, hiszen annak a stílusa, hangulata mindent meghatároz majd. Nehezítette a dolgunkat, hogy olyan budapesti helyszint álmodtunk meg, ami a szépsége, jó catering-je mellett képes befogadni legalább 150 embert és lehetőleg közel van a Bazilikához,de ugyanúgy fontos, hogy legyen terasz, vagy kert hozzá. Sok helyszint javasoltam, sokat meg is néztünk, de egyik sem felelt meg az összes kritériumnak. Aztán jött Dégi Attila fotósunk javaslata: menjünk a Gerbeaud-ba. 

ep_0668.jpg

A Gerbeaud Átrium olyan helyszín, amit nem mindenki ismer. Nekem az egyik kedvencem egy elegáns, nagyvárosi esküvőhöz, csakhogy ennek nincsen terasza, vagy kert része, így az elején fel sem merült, hogy akkor ez egyáltalán  esélyesként indulhat. Aztán amikor mégis ellátogattunk, egyértelmű lett, hogy ez lesz az igazi.  Az étkészlet, a belvárosi elegáns hangulat, a személyzet stílusa, a terem nagysága és Swarovski csillárai megfogtak minket. Én nagyon örültem a döntésnek, többször dolgoztam már velük, a vacsora minősége, a  dekoráció, a beépített színes fények csodálatos képet nyújtottak az esti hangulathoz.

ep_0279.jpg

A szolgáltatók

Enikőék elfogadták azt a javaslatomat, hogy legyen  egyfajta szolgáltatói rangsor, illetve egyfajta sorrend azokból a témákból, amelyeknek a megvalósulása a legfontosabb nekik. Így jött az, hogy a fotós és a ceremóniamester hamarabb meglettek, mint maga az esküvői helyszínünk. A dátum fix volt, hiszen a bazilikai szertartásra már azelőtt bejelentkeztek, hogy velem találkoztak volna.  

Hajózás a Dunán

ep_0510.jpg

A Bazilikában tartott esküvői ceremónia és a Gerbeaud-ba szervezett vacsora között volt 2 óra szabadidőnk. A vendégek zöme vidékről érkezett, vagyis valami programot ki kellett találnunk, hogy ők is szórakozzanak egy picit még a vacsora elött, amíg mi elmentünk a kreatív fotózásra. Enikő apukájának ajándéka volt ez a program. Óriás szerencsénk volt az időjárással most is, gyönyörű délutáni napsütésben úszott  a hajó a Dunán, kellemes zenével és kisebb állófogadással egybekötve. 

ep_0551.jpg

Sosem felejtem el, hogy a templomi rész előtt hatalmas viharfelhők voltak, bent a templomban a kezemben volt a telefon és vártam Nóritól, az asszisztensemtől a jelzést, hogy mikén folytassuk a menetet. Ugyanis két forgatókönyvet kellett felállítani az eső fenyegetése miatt. Ha zuhog az eső a kivonuláskor, akkor a nagycsoportos fotózás, lufi - osztás helyett egyenesen az esküvői buszokra kellett volna terelni a vendégeket, ami közvetlenül  a hajó kikötőhöz szállította volna őket. Szerencsére nem az  “esőterv” valósult meg, hanem az eredetileg megbeszéltek szerint, szikrázó napsütésben zajlott a kivonulás.

ep_0522.jpg

 A dekoráció

Az Átrium beépített oldalfényei, a hatalmas Swarovski kristály csillárok miatt úgy döntöttünk, hogy nem igényel több százezer forintos dekorációt. Magas vázákban fehér viragok az asztal közepére helyezve, mécsesek a bejáratnál, végig visszafogott, elegáns letisztult stílust adtak az esküvőnek. A Gerbeaud gyönyörű étkészlete, a fehér virágok mellett az arany kiegészítők nagyon passzoltak az esküvő szellemiségéhez és stílusához.

ep_0598.jpg

Kedves Enikő és Péter! Köszönöm az élményt Nektek és várom a híreket, amikor már ténylegesen hárman lesztek egy család! :-)

ep_0920.jpg

fotók: http://magistero.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://greenwedding.blog.hu/api/trackback/id/tr4112008404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása