Green Wedding

Rólam

2015. november 27. - Gyógy Cseppke

_dsc0743.JPG

Madarász Zsuzsi vagyok. Green Wedding esküvőszervező. Ez az én blogom és ez az én történetem.

Több, mint 10 évig dolgoztam rendezvényszervezőként.
Az elegáns céges partiktól kezdve a tömegrendezvényig, számos érdekes eseményt szerveztem meg teljes körűen. Sok esküvőn is részt vettem, mint csak meghívott, vagy egy rendezvényes segítő barát. A legtöbbje nagyon szép, de sablonos is volt. Ezen szerettem volna változtatni.

A hires esküvőguru, Preston Bailey New York-i iskolájában elvégeztem a green wedding kurzust és közben betekintést nyertem az ottani munkafolyamatokba, trendekbe. Ezt a szervezési struktúrát vettem át én is itthon. Mindenekelött beszélgetek az ügyfeleimmel, hogy megismerjem a stílusukat, az érdeklődési körüket, közös szenvedélyüket és csak utána térünk rá a részletekre: Milyen legyen a ruha? Hol legyen a nagy nap?

Emellett tematikus esküvő párti vagyok. Fontos, hogy legyen az egész napnak egy átívelő központi eleme, illata, szine, ami mindig megjelenik a részletekben és ez megmarad a vendégek emlékezetében is.

Esküvők…Érzékek. Tradíciók. Törődés.

Weboldalam ITT

lwpi_gbg.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://greenwedding.blog.hu/api/trackback/id/tr678118670
süti beállítások módosítása